Fire Work

FACEBOOK

Radio Live

Listen Online Internet Radio Live






Friday, January 3, 2014

जिन्दगीको गोरेटोमा ..raj aparichit jeewan

राज अपरिचित जीवन 

मन मा कुरा खेलिरहेका थिय अनि कुरा हरु  बीच नै संघर्स परिरहेको थियो मन अस्थिर नै  थियो   कल्पना को त्यो  अर्धनग्न सरिर मेरो मस्तिस्क मा नराम्रो झट्का हानिरहेको थियो समाज मा चल्ने हल्ला हरु अनि कल्पना को सोचाइ मा पर्ने दुबिदा हरु मेरो मस्तिस्क मा बाण  झैँ घोपिदै थिय अनि प्रिती प्रति को प्रेम को पाराकास्टले कल्पना र मा बीच अर्को एउटा सम्बन्ध पैदा गर्दिएको थियो . . ? सामाजिक परिबेस मा मैले कल्पना लाइ जसरि पनि स्विकार्नु पर्ने थियो  भोलिका दिल मा कल्पना माथि आइपर्ने ति बाण  रुपी सब्द अनि मा प्रति जाग्ने घृणा बाट मैले कल्पना लाइ अपनाउनु पर्ने  थियो अझ प्रिती को याद मा बेहोसी भैसकेको मा भोलि थुप्रै कल्पना हरु मेरो पागल पन को सिकार हुने खतरा थियो दिमाग मा यिनै  प्रस्न हरु बादबिबाद खेलिरहेका थिय  तेतिकै मा निदाएछु l    मोबाइल को रिङ्ग्टोन सगै निन्द्रा खुल्यो मोबाइल मा रिङ्ग्ग्टोन बजिरहेको थियो मैले कल्पना लाइ उठाय l

 कल्पना को घर बाट  फोन आएको रहेछ उनले फोन उठाइनन .   कल्पना लाइ मा एकनास ले हेरिरहेको थिय  हिजो को दिन मा भन्दा आज उनलाई मैले अर्कै रुप मा देखिरहेको थिय  बेला बेला उनका आखा म पट्टि फर्किदा हाम्रा आखा हरुजुदिरहन्थे  सब्द बिना नै हाम्रो गुफ हुन थाल्यो   भने मेरो मुटु डर बाट मुक्त भयो मैले जुनसुकै मूल्य मा पनि कल्पना लाइ  स्वीकार्ने   निधो गरे  अब फेरी म काले को ग्यान्ग्ग छोडेर आफ्नै संसार बसाल्ने अठोट का साथ् फेरी पनि यो बत्ति नै बत्ति को अन्धकार सहरमा रुमल्लिन थाले ... कल्पना  क्याम्पस आउने बहाना मा सधै मेरो कोठा मा आउने गर्थिन मैले क्याम्पस  जान छोडेको हुनाले उनीपनि  क्याम्पस को समय मेरो कोठा मा नै बिताउने गर्थिन .कल्पना र मेरो सम्बनध येसरी नै अगाडी बढिरहेको थियो ....... अकस्मात एकदिन कल्पना ले बेलुकी ५ बजे तिर फोन गरिन  मा काम मा नै बेस्ट थिय ओहो  २ ०  चोटी भन्दा बढी फोन आइसकेको रहेछ काम को बेस्ताताले मैले फोनको घन्टी बजेको पत्तै पाइनछु हत्त न पत्त उनको फोन उठाय उनको आवाज डराएको थियो अनि स्वोर अस्पस्ट थियो  उनले मा सग कुरा लुकाएको भान     भैरहेको थियो  बेलुकी भेट्ने बाचा का साथ  मैले फोन राखे  . बेलुकी छिटो छिटो  उनले दिएका ठाउ मा गए उदास मुद्रा मा उनि तेहा प्रस्तुत भएकी रहिचिन मलाइ देखने बित्तिकै रुन थालिन  ............................ 

घर बाट उनको बिहेको कुरो चलेको रहेछ यो महिना भित्र केटा हरु हेर्न आउदैछन रे अस्पस्ट आवाज मा उनले मलाइ जानकारी दियिन  विभिन्न आस्वासन दिएर मैले उनलाई तेहा बाट बिदा दिय .....भोलिपल्ट बिहानै म  कल्पना को घर गय मैले कल्पना को आमा बाबु सग कल्पना र मेरो प्रेम सम्बन्ध रहेको अनि हामि एक अर्का लाइ प्रेम गर्छौ   मेरा सब्द हरु भुइमा झरना नपाउदै कड्के स्वर  मा गज्रिदै कल्पना का  बुबा ले मेरो आर्थिक स्तिथि माथि प्रस्न तेर्स्याउनु भयो "प्रेम ले भोक भरिदैन येत्रो अईयासिमा हुर्केकी मेरी छोरि त्यो झुपडी मा बस्न सक्दिन " येस्तै येस्तै सब्द हरु ले उहाले मलाइ प्रहार गरिरहनु भयो अनि मा नाजवाफा भएर ति कुरा सुनिराखे 

क्रमस ..........................

https://www.facebook.com/aparichitjeewan


No comments: