Fire Work

FACEBOOK

Radio Live

Listen Online Internet Radio Live






Thursday, February 14, 2013

एकीकृत माओवादीको हेटौंडा महाधिवेशन


मुक्ति खनाल
सल्लाहकार, एनेकपा माओवादी
कलङ्की ,एकीकृत माओवादीको हेटौंडा महाधिवेशन गत माघ वीस गतेदेखि छब्विस गते सम्म सात दिन चलेर सफलतापूर्वक सम्पन्न भयो । यही फागुन एक गते अठारौं जनयुद्धको दिवस पारेर काठमाडौंको खुलामञ्चमा भव्य जनसभाका बीच घोषणा सभा पनि सकिएको छ । यो यसको एकताको सातौं महाधिवेशन थियो । शान्तिप्रक्रियामा आएपछि विभिन्न पार्टी, समूह र व्यक्तिहरु समावेस भएर निर्माण भएको पार्टी हुनुको कारण यो महाधिवेशनलाई एकताको महाधिवेशन भनियो । कतिपयले वैद्य खेमा अलग भएपछिको महाधिवेशनलाई एकताको भनिएकोमा किन भनेर प्रश्न उठाए पनि यसमा समावेश भएकाहरुको भावना समेटन एकता भनिनमा कमी गर्न हुनेथिएन । 
२०४८ सालमा चितौनको माडीमा सम्पन्न महाधिवेशन पनि विभिन्न समूह मिलेपछि भएकोले सो पनि एकताको महाधिवेशन नै थियो र ऐतिहासिक हुनगयो । सो महाधिवेशनले विद्रोह र ग्रामीण वर्गसंघर्ष सञ्चालन गर्ने र जनयुद्धमा जान सकिने नीति पारित गरेको थियो । सो वेला पार्टीको नाम नेकपा एकताकेन्द्र थियो । क.प्रचण्डको नेतृत्वको सो पार्टीले जब साँचै जनयुद्धमा जाने अठोट ग¥यो उग्रवामपन्थ भन्दै एक समूह अलग भयो । अब क.प्रचण्डको पार्टीले आफ्नो नाम नेकपा माओवादी राख्यो र जनयुद्धमा होमियो । जनयुद्धको कार्यदिशाले एक हदसम्म सफलता प्राप्तग¥यो । विश्वलाई नै हल्लाउने वलिदानिपूर्ण जनयुद्धले देशको कायापलट गरिदियो । राजतन्त्र समाप्त भयो, गणतन्त्र स्थापना भयो । देश संघीयतामा गयो । धर्मनिरपेक्षता, समावेशिता र सामाजिक न्यायलाई अगाडि ल्यायो । हिजो सुतेर वसेकालाई झकझक्याएर बिउँझायो र आफ्नो अधिकारको लागि सचेत बनायो । यो माडीमा सम्पन्न महाधिवेशनले एक ऐतिहासिक कार्यभार पूराग¥यो । 
अहिले हेटौंडामा सम्पन्न यो सातौं महाधिवेशन माडी महाधिवेशन पछि एक्काइस वर्षको अन्तरालमा भएको महाधिवेशन थियो । अहिले सम्पन्न सातौं एकताको महाधिवेशनलाई पनि एकीकृत माओवादीले ऐतिहासिक भनेको छ । यो महाधिवेशनलाई पनि ऐतिहासिक भन्नुमा कारण छन् । 
एक त जनयुद्धबाट आएको यो पार्टीले निस्सङ्कोच अन्य विविध वाम पार्टी,समूह र व्यक्तिलाई समेटेको  छ । यसले अहिले सम्मका उपलब्धिलाई नयाँजनवादी क्रान्तिका आंशिक उपलब्धि भनेको छ । विश्वमा या त कम्युनिष्ट क्रान्तिहरु सफल भएका छन् या क्रान्ति सम्पन्न गर्न नसकेर सकिएका छन् । नेपाल मात्र यस्तो देश हो जहाँ सशस्त्र संघर्षको बीचमा आएर पूँजीपतिवर्गका पार्टी सँग संयुक्तमोर्चा कायम गरेर केही उपलब्धि हासिल गरिएको छ । उपलब्धि त हासिल भयो त्यसलाई आफ्नो प्रयास, आफ्नो सफलताको रुपमा बुझ्नेकाम पनि भयो । यो बुझ्ने विषय पनि प्रमुख यसकारण बन्यो यो बुझ्न नसक्दा वैद्य खेमा अलग समेत भयो । आफैले बलिदान गरेर हासिल गरेका उपलब्धिलाई चिन्न नसक्नु पनि वैद्यजीहरुको कमजोरी बन्न गएको छ , यो निकै दुखदायी पनि छ । एकीकृत माओवादीले यसलाई चिन्यो र अगि वढने बाटो तय गर्न खोज्यो । वैद्यजीहरुले चिन्नु भएन अलमलिनु भयो पछाडि फर्कन खोज्दै हुनुहुन्छ । यी दुइ पार्टीमा एकीकृत माओवादीले काठमाडौंमा विशाल जनसभाका बीच जनयुद्ध दिवस मनायो भने वैद्य माओवादीले थवाङमा गएर सो दिवस मनायो । यसले पनि सङ्केत गर्छ एमाओवादी जनतालाई सथमा लिएर अगाढि वढन चाहन्छ र वैद्यजीहरु जनयुद्धको उदगमस्थलबाट फेरि इतिहास दोहो¥याउन चाहनुहुन्छ । 
यसका अतिरिक्त यो एकताको सातौं महाधिवेशनले रणनीति र कार्यनीतिमा नै फेरवदल ल्याएको छ । अब यो पार्टीको अहिलेको रणनीति जनवादी क्रान्तिका बाँकि कार्यभार पूरा गर्दै समाजवादमा संक्रमण गर्ने हुनेछ । तात्कालिक कार्यनीति अहिले शान्तिपूर्ण तवरले जनताको पक्षमा संविधान निर्माण गर्ने हुनेछ । यसलाई “पहिचान सहितको संघीयता, संघीयता सहितको संविधान र संविधानसभाबाटै संविधान”मा सूत्रबद्ध गरिएको छ । अहिले सम्मका उपलब्धिलाई संविधानमा संस्थागत गरेर सरकारमा रहेर माथिबाट र जनतालाई सबल वनाई तलबाट दुवै ठाउँबाट हस्तक्षेप गरेर अगाडि वढने भनिएको  छ । यदि संविधान बनेन भने वा बन्न सकेन या दिइएन भने सो विन्दुबाट विद्रोहको बाटो अबलम्बन गरिने भनिएको छ । जनवादी क्रान्तिका बाँकि कार्यभार पूरा गर्दै समाजवादमा संक्रमण गर्ने सन्दर्भमा राजनीतिक रुपमा सचेत कार्यकर्ता मार्फत जनतालाई आर्थिक समृद्धि तर्फ उन्मुख गराइने भनिएको छ । यो बाटो नितान्त नौलो बाटो हो । यसले देशलाई समृिद्ध सहित समाजवादमा लैजान खोजिएको छ । यो यस्तो मोड हो यसलाई दक्षिणपन्थी र उग्रवामपन्थी दुवैलाई बुझ्न कठीन छ । 
फागुन एक गतेको घोषणासभामा अध्यक्ष क.प्रचण्डले माडी महाधिवेशनमा प्रस्तुत आफ्नो राजनीतिक दस्तावेजलाई केही अन्तर्राष्ट्रिय र राष्ट्रिय कम्युनिष्टहरुले दक्षिणपन्थी दस्तावेज भनेका थिए र अहिले पनि हेटौंढा महाधिवेशनमा प्रस्तुत दस्तावेजलाई उस्तै गरी दक्षिणपन्थी भनिरहेछन् भन्नुभयो । साथै ती माओवादीलाई दक्षिणपन्थी भन्नेहरु जहाँको तहीं छन् तर माओवादी जनयुद्ध एवं शान्तिप्रक्रियाको फन्को मारेर जनताका बीचमा झ्याङ्गिएर धेरै ठूलो बनेको छ र जनताको विश्वास जित्न सफल बनेको छ । जनयुद्ध सुरु गर्दा गुलेली चलाउन नजान्नेले बन्दुक र युद्धको कुरा गर्ने भनेर हियाउनेहरु अहिले पनि सोही ठाउँमा रहेको तर माओवादी भने संसार हल्लाउने युद्धबाट खारिएर जनताका बीच लोकप्रिय भएको छ । अहिले हेटौंडा फर्केको माओवादीले देशलाई पुनः एक पटक कायापलट गर्न खोजेको छ । 
क.प्रचण्डको हेटौंडामा प्रस्तुत दस्तावेजलाई मुमाराम खनालले कान्तिपुरको आफ्नो लेखमा उहिल्यै एमालेको महाधिवेशनमा घनश्याम भुसालले ल्याएको विचार हो भनेर अवमूल्यन गर्न खोजेको पाइयो । कसैले सम्भवतः मुमारामजीको विचारलाई पक्डदै हेटौंडा जाँदा माओवादी फर्कदा एमाले भनेर प्रकारान्तरले दस्तावेज र समग्र माओवादीको अवमूल्यन गर्ने प्रयत्न गरे । अवमूल्यनमा कुरा मिल्यो, वैद्यजीले यी कुराको समर्थन गर्नुभयो । पहिलो कुरा मुमारामजीले क. प्रचण्डको र घनश्यामजीको दस्तावेज कति पढनुभयो, वहाँले अहिलेको अवस्थालाई घनश्यामजीले मदन भण्डारीले भनेको वहुदलीय जनवादी क्रान्ति पूरा भएको र अब आर्थिक क्रान्ति गर्ने भन्ने कुरा सँग अहिलेको माओवादीको दस्तावेज मिलेको भन्ने विषयलाई इङ्गित गर्नुभएको छ र यो घनश्यामजीको विचार हो भन्नुभएको छ । 
पहिलो क. प्रचण्डको दस्तावेजले घनश्यामजीले भने जस्तो जनवादी क्रान्ति पूरा भएको भनेको छैन । जनवादी क्रान्तिका बाँकी कार्य भार पूरा गर्दै समाजवादमा संक्रमण गर्ने भनेको छ । कहाँको वहुदलीय जनवाद आइसकेको भन्ने र जनवादी क्रान्तिका आंशिक कार्यभार मात्र पूरा भएको र जनवादी क्रान्तिका बाँकी कार्यभार पूरा गर्न अगाडि वढने भन्नेका बीच कहाँ तादात्म्य छ ? दोस्रो जहाँ सम्म आर्थिक उन्नतिको कुरा हो राजा, पञ्च, काँग्रेस र एमाले सबैले भन्ने गरेको पाइन्छ , अहिले एमाओवादीले पनि आर्थिक उन्नतिको कुरा गरेको छ । तर चरम शोषण कायम राखेर एवं जनतालाई अधिकार विहीन वनाएर गरिने आर्थिक उन्नतिको कुरा र कम्युनिष्टले गर्ने आर्थिक उन्नतिको कुरामा ध्रुवीय भिन्नता छ , जसरी पूँजीवाद र साम्यवादमा भिन्नता छ । घनश्यामजीको सोचाइ यही अवस्था भित्रको आर्थिक उन्नतिको कुरा हो भने अहिले एमाओवादीले गरेको आर्थिक उन्नतिको विषय समाजवादी क्रान्तिको आधार तयार गर्ने विषय सँग सम्बन्धित छ । यो त राजा महेन्द्रले भन्ने गरेको शोषण रहित समाजको कुरा र कम्युनिष्टले भन्ने गरेको शोषण रहित समाजकोे भिन्नता जस्तै भिन्न कुरा हो । तर मुमारामजीको कुरा पत्याउने हो भने महेन्द्र र कम्युनिष्टहरुले भनेको शोषण रहित समाजको कुरा एउटै हो भन्नुपर्ने हुन्छ । यस्तो त पूँजीपतिहरुले भन्ने गर्छन् वा भ्रष्ट कम्युनिष्टहरुले भन्ने गर्छन् । मुमारामजी कुन कित्तामा पर्नुहुन्छ आफैले निक्र्योल गर्न सक्नुहुन्छ । 
एउटा पूँजीपतिले मजदुर ढाँटन मजदुरको भलाइको कुरा गर्न सक्छ , तर कम्युनिष्टहरु साँचै मजदुरको भलाइका लागि यो कुरा गर्छन् । पूजीपतिहरु यी दुवै विषय एकै हुन् भनेर आफु पवित्र बन्ने प्रयत्न गर्छन् र मजदुर वर्गलाई भ्रममा पार्न खोज्छन् । मुमारामजी पनि नितान्त नयाँ दिशामा अगाडि वढन लागेको एकीकृत माओवादीको कार्यदिशालाई एमालेको आँखाले हेरेर भ्रष्ट पार्न खोज्दै हुनुहुन्छ । तर यो वहाँको प्रयत्न महेन्द्रले मजदुर वर्गलाई ढाँटन गरिएको प्रयत्न भन्दा कत्ति पनि भिन्न छैन । आर्थिक उन्नतिको कुरालाई हेरेर काँग्रेस एमालेले हामीले पनि त यही भनेका छौं भनेर आफुलाई एकीकृत माओवादी जस्तै देखाउने प्रयत्न सुरु हुनेछ र उग्र वामपन्थी कोणबाट यी एउटै ड्याङका मूला हुन् भनेर भन्न थालिने छ । साथमा उपबुज्रुकहरु कान्तिपुर या यस्तै पूँजीपति वर्गका मिडिया प्रयोग गरेर त्यसलाई उराल्न थाल्नेछन् । तर जतिसुकै कराए पनि सुनलाई पित्तल बनाउन सकिन्न । 
क.प्रचण्डले अहिले हेटौंडा सम्मेलनबाट पारित दस्तावेज लेख्दै गर्दा जनयुद्धको कार्यदिशा लिँदा लेखिएको दस्तावेज लेख्दाको जस्तो अनुभूत भएको भन्नु भएको छ । सुरुमा कसैले नपत्याएको जनयुद्धले पछि आएर देश भित्र र वाहिरका सबै प्रतिक्रियावादीलाई अत्यायो, छटपटि पा¥यो । यो अहिलेको दस्तावेजले जो कार्यदिशा लिएको छ सो देखेर अब माओवादी सकियो भन्नेहरुलाई अत्याउन र छटपटि पार्न कति समय लाग्छ , विस्तारै थाहा हुँदै जानेछ । क.प्रचण्ड लगायत समग्र माओवादी नेता कार्यकर्ताको अगाडि चुनौति छ लिइएको अहिलेको कार्यदिशाले जति सक्दो चाँडो पूँजीपतिवर्गमा भुइँचालो ल्याउन सक्नुपर्छ । सबै कुराको छिनोफानो यसैले गर्नेछ ।

No comments: